Czerwiec, 2008

Sobota, 28 czerwca 2008 | Komentarze 11

Jazda po rekord życiowy w dystansie. W sumie nic nie zapowiadało, że dzisiejszego dnia zrobię taki dystans. Wszystko za sprawą forumowicza Grześka, który napisał do mnie wieczorem z zapytaniem czy nie wybrałbym się w dłuższą trasę. Po dłuższej chwili namysłu zdecydowałem, że pojadę.

Plan był bardzo prosty, dojechać z punktu A do punktu B i razem z Kolegami z Rzeszowa udać się z powrotem do Lublina. A byli nimi Kundello i Robert. Punktem A był Lublin, a punktem B Nisko. Z Grześkiem ustawiłem się o 5:20 na wysokości Tesco. Potem drogą krajową numer 19 prosto na Kraśnik. Cały czas mieliśmy boczny, dość silnie wiejący wiatr. Było też chłodno, bo jak wyjeżdżałem z domu było 13*C. W Kraśniku zameldowaliśmy się po godzince z minutami, przy okazji zatrzymując się na stacji benzynowej, by uzupełnić prowiant. Tutaj też zdecydowaliśmy o zmianie trasy, początkowo mieliśmy jechać przez Stalową Wolę, ale zdecydowaliśmy, że pojedziemy główną przez Janów Lubelski. Średnia cały czas była powyżej 30km/h. Najnudniejszym odcinkiem drogi był ten za Janowem do Niska, który prowadzi przez las, a do tego długie proste przy szerokiej drodze. Nawet jadąc 33km/h mieliśmy wrażenie, że metrów nam nie ubywa.

W Nisku byliśmy kilka minut po godzinie 9, miałem już w nogach 112km, a średnia wyszła 31km/h. Musieliśmy poczekać 30 minut na Kolegów pędzących z Rzeszowa. Niestety Kundello złapał po drodze gumę i stąd to opóźnienie. Gdy już przyjechali szybkie zapoznanie i razem ruszyliśmy w stronę Lublina, ale już nieco inną drogą. Za Janowem odbiliśmy na Kol. Zamek, Polichnę, Zakrzówek. W Strzyżewicach czekała na nas kolejna grupa (Karola, Magda i Jurek). Z nimi właśnie pojechaliśmy nad Zalew Zemborzycki i tu ich zostawiłem, wracając do domu.

Naprawdę miło było poznać rowerowych maniaków z podkarpacia. Teraz chyba wypada, abyśmy pojechali do nich :) Jak to będzie i co z tego wyjdzie musimy poczekać. Mam nadzieję, że Lublin i lubelszczyzna (kraina, w której ciągle wieje wiatr :-P ) spodobały im się ;)

Grzesiek, mocny kolo :)

A to ja :-P

Zakupy w Janowie Lubleskim

Kundello pokonuje podjazd :)

Robert nie takie podjazdy pokonywał :-P

Kundello pośrdoku parku rowerowego.

Czwartek, 26 czerwca 2008 | Komentarze 3

Kolejny dzień, kolejny raz jestem na rowerze. Chyba w tym roku to nieźle zwariowałem. Żeby praktycznie każdego dnia zrobić jakieś kilometry? Szczególnie tego miesiąca lekko przegiąłem.

Nie wiedziałem, gdzie mam jechać, ale potem przypomniałem sobie, że przez Kosarzew dawno nie przemknąłem. Jak pomyślałem tak zrobiłem. Najpierw na Piotrków, Osowę i Bychawę. Potem to już kierunek Krzczonów przez ten wspomniany przeze mnie Kosarzew. Do Krzczonowa miałem elegancko z wiatrem. Jakaś miescowa dziewczyna też to wykorzystała, jechała tak szybko, że nie dała się wyprzedzić. Niemniej jednak nacisnąłem mocniej i ta maksymalna prędkość co jest zapisana poniżej to właśnie poswstała z wyprzedzania tej osóbki. W sumie niepotrzebnie to zrobiłem, bo i tak siedziała mi na kole, a ja się tylko zmęczyłem, a do domu miałem jeszcze sporo kilometrów i to tych z podjazdami, pod wiatr i innymi ciekawymi rzeczami. W sumie to zamiast unosić się honorem, trzeba było się ustawić za nią :-P Mądry Polak po szkodzie :-P Od Krzczonowa to już jak wspomniałem prosta droga do domu przez Chmiel i Czerniejów.

Ale ja mam szczeście, zawsze na trasie trafię na jakąś akcję :-P Co dowodzi, że słabo jestem wytrenowany na szybkość :-P Ale za to jestem wytrzymały. Na koniec parę zdjęć dodam tak żeby nie było nudno.

Środa, 25 czerwca 2008 | Komentarze 1

Mijam te same domy, tych samych ludzi nawet ten sam pies na mnie szczeka :) To znak, że już nie mogę się doczekać kiedy sobie pojadę bardziej na pałudniowy-wschód i poczuję tą świeżość.

Narazie muszę się jeździć swoim dobrze znanymi i "ubitymi" dróżkami. Moja dzisiejsza pętelka zaczęła się wyjazdem na 835 potem w Piotrkowie na Bychawę, Bychawkę i przez Iżyce do Osmolic, Pszczelą Wolę, Żabią Wolę, Prawiedniki, Zemborzyce i ścieżką rowerową do Krochmalnej, a potem już ulicami do domu. Władowałem się trochę w szczyt tym rowerem, ale nie było aż tak źle, bo nie miałem żadnej wymiany zdań z kierowcami :)

I tak minął mi kolejny dzień, dla niektórych patrząc na mnie stracony, a dla mnie wręcz przeciwnie. Wkońcu mamy te wakacje, co nie? :)

Wtorek, 24 czerwca 2008 | Komentarze 1

Wczoraj nie mogłem sobie pojeździć na rowerku, bo byłem na wyjeździe. Zapowiedziałem się u babci, że przyjadę na dłuższy czas, co by tamtejsze tereny móc zwiedzić.

A dzisiaj tak pojeździłem po okolicach. Pętla wyglądała tak, że najpierw na Jabłonnę, Tuszów, Bychawkę i przez Zdrapy na Bychawę. Dalej to już w stronę Bełżyc i niespodzianka na trasie. Tóż za Bychawą kładą asfalcik. Od razu się ucieszyłem i mam nadzieję, że nie skończy się on tam gdzie gmina się kończy. Na rezultaty ich działań trzeba będzie poczekać. Z Bełżyc pojechałem przez Matczyn, Marysin, Kozubszczyznę i w prawo na drogę krajową nr 19 i tóż za lasem skręciłem w lewo na Zemborzyce. Pokonałem ścieżkę rowerową i ulicami miasta prosto do domu.

Znowu tak się jakoś porobiło, że nie mam tej stówy na liczniku. Ale jakoś nie smucę się z tego powodu, gdyż zrobiłem swoje minimum w tym miesiącu jakie jest 1000km i każdy dystans pokonany na rowerze jest dla mnie radością :)

Niedziela, 22 czerwca 2008 | Komentarze 3

Popołudniowo-wieczorny wypad za miasto. Już nie było tak gorąco, Słońce tak nie operowało jak w zenicie :-) Zrobiło się przyjemnie, że aż żal siedzieć w domu. Już o mały włos w ogóle bym nie pojechał przez bolącą głowę. Za wcześnie wstałem i za mocno spałem z tego wniosek.

Jeśli chodzi o trasę to na samym początku pojechałem na Głusk, straszna jakość tego asfaltu, wszędzie hardkorowe łaty lub dziury. No, ale wolniutko się tam przeczołgałem przez ten odcinek. Pojechałem na Dominów, by wyjechać na swoją "biłgorajską" wylotówkę. I tak nią zasuwałem aż do Jabłonnej, gdzie sobie odbiłem na Tuszów. Tam też Słoneczko ładnie świeciło mi prosto w twarz i co najważniejsze, nie było ono ostre :) Dalej to już przez Żabią Wolę, gdzie ruch był strasznie duży, a przy tym połatana ta droga, także musiałem się uzbroić w cierpliwość. Z Prawiednik potem na Zamborzyce i nad Zalew Zemborzycki, ścieżką rowerową, która była zakorkowana nie tylko przez samych rowerzystów, co przez spacerowiczów, którzy to całymi rodzinami skuteczni chodzili całą jej szerokością. Ale...jak już kiedyś pisałem mentalności się nie zmieni :)

Najważniejsze, że głowa przestała boleć. Też się trochę przejechałem, złapałem kilka chaustów świeżego powietrza. Na koniec kilka zdjęć z dzisiejszej jazdy, bo jak mnie pamięć nie myli to ostatnia była w poniedziałek, więc dawno :)

Jaki typ :-P

Sobota, 21 czerwca 2008 | Komentarze 1

Wkońcu sobie dłużej pojeździłem. Było pochmurno, czasami coś pokropiło, nie było gorąco, warunki sprzyjają długim wyjazdom :)

Pojechałem sobie w sumie dawno nie jeżdżoną trasą. Trochę sobie ją skróciłem i zrobiłem to już w Czerniejowie skręcając w lewo na Skrzynice. Szybki podjazd na Chmiel i prosto na Krzczonów przez Krzczonowski Park Krajobrazowy. Dalej na rondzie w lewo na Żuków, Stryjno, Piaski, Mełgiew, śmignąłem obok Świdnika, by za sekund parę wpaść do Lublina dziurawą Mełgiewksą, a potem ścieżką nad Zalew Zemborzycki i do domu :)

Przyjeżdżając pod garaż i spoglądając na licznik zdołowałem się, że zabrakło tych siedmiu kilometrów. Cóż trudno, przecież nie zabijam się dla cyfry :)

Piątek, 20 czerwca 2008 | Komentarze 4

Takie jeżdżenie po mieście, najpierw na Politechnikę pożyczyć koledze notatek, a potem do Urzędu Komunikacji Elektronicznej złożyć wniosek. Gorąco dzisiaj było i parno.

Czwartek, 19 czerwca 2008 | Komentarze 0

Najpierw na uczelnię, a potem standardowa runda tylko, że dzisiaj zahaczając o akademiki, by odebrać indeks od kolegi. A tak na marginesie jestem wściekły...coś mi się nie udało :/ Nie będę się rozpisywał.

Środa, 18 czerwca 2008 | Komentarze 2

Nauka, sprawdziłem wyniki z egzaminu tego co pisałem w poniedziałek, a potem ruszyłem wieczorkiem na małą rundkę ;) Ogłaszam wszem i wobec, że zdane na 3.5 :P

Wtorek, 17 czerwca 2008 | Komentarze 0

Najpierw w deszczu na Politechnikę wziąć wpis z labratorium z teorii obwodów. Niestety pani profesor nie było, więc powrót znowu w deszczu do domu. Zasiadłem do nauki i wieczorkiem rundka 30,70km w czasie 1:06.