Kwiecień, 2007

Poniedziałek, 30 kwietnia 2007 | Komentarze 3

Dzisiaj plan był prosty, pozwiedzać sobie okoliczne tereny, jadąc powolutku, nie robiąc krzywdy nikomu :). Tekst jak w jednym z hip-hopowych kawałków lubelskiej Galerii :). Trase wypatrzyłem wczoraj, bimbając cały dzień na stronie http://mapa.szukacz.pl/ .W skali od jeden do sześć oceniam ją na cztery. Ocena taka, gdyż nie podobały mi się tereny za Mełgwią, były takie nizinne ahh, brak było widoku. Ale za to fotki troszeczke w innym stylu niektóre wyszły. Może słowo o pogodzie, która nie jest łaskawa, zimny północny wiatr, ogólnie temperatura jak wyjeżdżałem nie przekroczyła 10*C, więc czapka zimowa, rękawice zimowe jak najbardziej pasowały do wyjazdu (dobrze, że do szafy nie schowałem tego "equipment'u" :D).
Ten wpis jest także dobry do podsumowania Kwietnia, bo jutro już Maj :). Mogę powiedzieć, że cel zrealizowałem ww. miesiącu, tj. przejechałem ponad 1000km :), chciałbym żeby Maj był tak udany jak jego poprzednik :), ale mam jedno ale...żeby nie było wiatru, bo to co się ostatnimi tygodniami dzieje to już zaczyna wkurzać :-P.
Koniec tego pisania, ględzenia itp. czas na przyjemności, których jest kilka, moja ocena fotek to trzy na sześć, nawet nie komentuje tej oceny :D

Sobota, 28 kwietnia 2007 | Komentarze 1

Wystartowałem o godzinie 10:42 czasu ZULU ^^. Czasu nie miałem za wiele, bo już ok. 14:30 miałem wrócić do domu. Jak zwykle ranne marzenia o secie się nie spełniły, ale na szczęście jest długi weekend przede mną :).

Jak zwykle wyjechałem na trase prowadzącą na Biłgoraj. Po samochodach od razu było widać, że wszyscy jadą wypoczywać i to aktywnie, co drugi samochód miał na dachu jakis jednoślad ^^, ale czy będą jeździć :->, pewnie postawią sprzęt, gdzieś pod chałupą, a większość dnia będą spędzać przy kuflu piwa hyh. Ale napewno są wśród nich zapeleni "bikerzy", którzy naprawdę pojeżdżą. Ale, wracając do mnie, to ze wspomnianej wyżej trasy, skręciłem w Piotrkowie w prawo na Bychawe, tam sobie troszke pozwiedzałem, ale też nie za długo, brak czasu. Dalsze moje losy na trasie to już standard, Krzczonów > Chmiel > i tam w skrócie mówiąc Lublin haha. Jedynie co mnie denerwowało podczas jazdy dzisiaj to dość silne podmuchy wiatru z północnego-wschodu. Zdjęć brak, gdyż nie było czasu =(. I chyba tyle co powinno się znaleźć w tym wpisie...

Piątek, 27 kwietnia 2007 | Komentarze 0

Pojechałem na Politechnike o 11-stej, bo o tej właśnie porze mamy ustalone "jazdy" z skecji AZS. Przyjechałem i co widze, jest tylko mój kolega, czekamy 20 minut na "szefa", ale nikt nie przyjechał, olewka totalna czy co, a może raczej nikomu się nie chce jeździć na rowerze? :-|. Postanowiliśmy pocisnąć we dwóch :). Pojechaliśmy moją standardową pętelką, która jak zapewne każdy wie, wiedzie przez Chmiel. I to chyba na tyle...niestety brak zdjęć.

Niedziela, 22 kwietnia 2007 | Komentarze 5

Turystyczno-spacerowa jazda :). Od dzisiaj postanowiłem, że kończe z agresywną jazdą i z tym wszystkim co wiąże się bezpośrednio z "it is known as AVS" :). Wole sobie podziwiać piękno naszego kraju, a precyzyjniej piękno Wyżyny Lubelskiej :). Zrobiłem też oczywiście kilka fotek. Przebiegu trasy nie ma sensu wypisywać, bo i tak wiem, że nikt tamtędy nie pojedzie, bo są bardziej atrakcyjne tereny.

Sobota, 21 kwietnia 2007 | Komentarze 5

I dzisiaj z dużą siłą wiało. Ale nie można się bać wiatru hyhy. Przecież trzeba jako rasowy rowerzysta zakręcić się tą samą trasą, którą się kręci od kilku lat :-P. Tak właśnie dzisiaj zrobiłem, wiało, brak eksperymentów, a do tego odkąd mam aparat cyfrowy to zamiast skupić się na jeździe, rozglądam się dookoła co by tu sfotografować. Poniżej przedstawiam kilka foteczek, a przy tym zaznaczając, że dopiero się uczę fotografować. Wiem, że jeszcze długa droga przedemną.

Czwartek, 19 kwietnia 2007 | Komentarze 2

Standardowa pętelka ;) Nie miałem pomysłu gdzie by tu sobie pojechać, a czasu też niewiele miałem na długą wycieczkę. Wystartowałem o godzine szesnastej, powrót ok. gdziny dziewiętnastej, troche czasu mi zleciało na zatrzymanie się i zrobienie kilku zdjęć :).

Lublin widziany z góry w Chmielu :)

Dzięki UE będzie wkońcu droga przez Park Krzczonowski :)

Ścieżka rowerowa nad Zalewem

MXS:32,0km/h

Poniedziałek, 16 kwietnia 2007 | Komentarze 3

Mój koronny dystans, czyli słynna pętla tylko, że dzisiaj w drugą stronę (wystarczy tyle, aby trasa się zmieniła). Dzisiaj jazda interwałowa, agresywny atak na wzniesienia, czyli krótko mówiąc praca nad średnią :). Ale i tak końcowy AVS nie jest rewelacyjny...

Trasa: Lublin > Czerniejów > Chmiel > Piotrków > Jabłonna > Mętów > Prawiedniki > Zalew Zemborzycki > Lublin

Niedziela, 15 kwietnia 2007 | Komentarze 2

Kolejny piękny dzionek :). Tak około godziny 11-stej wyjechałem z domu. Czemu tak późno? Bo rano przed śniadaniem źle mi się jeździ, bo brat rano biegał i go rowerem "eskortowałem" mierząc mu ile km przebiegł i jaką miał średnią (jego dystans i średnia nie wlicza się do statystyk bikestats, zresztą dystanse poniżej 20km nie są u mnie zapisywane w ogóle), bo nie ukrywajmy ciężko się rano mi było podnieść z łóżka, jeszcze po tym jak dzień wcześniej poszedłem ok. pierwszej spać, gdyż oglądałem świetny moim skromnym zdaniem film "Bezsenność" :). Ale wracając do wyjazdu, jak już wspomniałem wyjechałęm o 11-stej oczywiście drogą na Biłgoraj, co dziwne jeszcze mi się ona nie znudziła :-P. Pojechałem tak jak wczoraj, bo uważam, że to bardzo ciekawa z wieloma podjazdami i zjazdami trasa, a co najważniejsze z malowniczymi pejzarzami, tylko dzisiaj tak kombinowałem żeby te przynajmniej 80km zrobić :). Udało się nawet więcej nakręcić :D. Świetnie mi się dzisiaj jechało, czasami takie małe stworzonka, bardzo wredne :-> (kundle) przeszkadzały mi w jeździe, a co gorsza wybijały z rytmu. Zawsze można sobie wytłumaczyć, że to też jakiś urok ma ^^. Szok dopiero mnie ogarnął kiedy to przyjechałem nad Zalew Zemborzycki, a w szczególności kiedy to oblukałem parkingi samochodowe, same auta :|. Faktycznie ludzi...że hoho. Na ścieżce rowerowej jeszcze więcej :|. Trzeba było być uważnym, co by jakieś dziecko nie rozjechać swoim ROMETEM :D. Na szczeście szybko zjechałem ze ścieżki, dalej to już ulicami, gdzie ruchu w ogóle nie było...:D. I tak dojechałem do domu. :)

PS. Naszła mnie taka myśl, że te wszystkie samochody co stały na parkingu przetopić na rowery ^^. Ale pomysł...jak zwykle głupi :D

Sobota, 14 kwietnia 2007 | Komentarze 1

Dzisiaj już nieco inną trasą pojechałem niż zwykle. Już myślałem, że w ogóle dzisiaj nigdzie nie pojade...bo jak rano wstałem to mi się strasznie w głowie kręciło. Ale się udało, dotleniłem się i objawy przeszły ;).

Jak zwykle wyjechałem na trasę Lublin > Biłgoraj. W Jabłonnie przy szkole spotkałem grupke rowerzystów, co mnie bardzo ucieszyło i podbudowało psychicznie :). Dalej w Piotrkowie skręciłem na Osowe (inaczej niż zwykle hyhy), dalej na Bychawe. Przez to malowniczo położone i świetliste miasteczko przejechałem wolniejszym tempem, co by troche po podziwiać :). Jadąc dalej wyjechałem na droge Bychawa > Krzczonów, zaraz za Bychawą jest wzniesienie, które to troche mnie wymęczyło ;P. Jadąc dalej w miejscowości Kosarzew Górny spotkałem jeszcze raz grupkę rowerzystów, jechali z przeciwka (ja ich pozdrowiłem, a oni też chórem do mnie krzykneli "Cześć!"), bardzo miło się zrobiło, szkoda troche, że "lecieli" z przeciwnej strony. No nic, dalej to już przekroczyłem trase nr 835 i za moment tablica "Gmina Krzczonów" :). Następnie zgodnie z przepisami ruchu drogowego pokonałem rondo skręcając w lewo :-P na Lublin. Mało przyjemnie się zrobiło jak "wmordewind", no cóż, takie życie rowerzysty :D. Ekstra było, kiedy to znalazłem się w Krzczonowskim Parku Krajobrazowym, ale to tylko przez 2km. Po pokonaniu tego odcinka, w Chmielu znowu zaczeło wiać, dalej to już standardowo z Chmiela na Czerniejów, a dalej już na Lublin. Wcześniej chciałem skręcić na Prawiedniki i dalej Zalew Zemborzycki itp. itd., a tym samym zrobić dodatkowe 20km więcej, ale za bardzo nie miałem czasu hyhy. O 15:00 obiad, a po 15 obiadu nie wydają :D. Ale ciesze się i z tych 71km :).

Oto przebieg trasy:

Piotrek. :)

Piątek, 13 kwietnia 2007 | Komentarze 0

Brak wiatru zachęcił do jazdy, ale była to tylko krótka wycieczka =]. Trasa jak zwykle ta sama: Lublin > Jabłonna > Piotrków > Chmiel > Czerniejów > Prawiedniki > Zemborzyce > Zalew Zemborzycki > Lublin