Powyżej 100km

Czwartek, 9 czerwca 2022 | Komentarze 0

Kolejny dzień jazdy po Podlasiu z sakwami. Naszym celem była forteca w Osowcu, ale niestety nie była dostępna do zwiedzania. Potem pojechaliśmy przez Biebrzański Park drogą carską lub jak kto woli "łosiostradą". Dzisiaj też zahaczyliśmy o Narwiański Park Narodowy i o Białystok. Nasz bieg zakończyliśmy w Michałowie. Pogoda udaje nam się. Średnia temperatura wynosiła 28,1*C. Wiało umiarkowanie z kierunków północno-wschodnich. W trasie zaliczyliśmy jedną awarię roweru u Rafała. Korba się odkręciła, ale daliśmy radę opanować temat :)

Środa, 8 czerwca 2022 | Komentarze 1

Dzień trzeci przywitał nas deszczem. Paulina miała minę niewyraźną, ale tak czy owak musieliśmy jechać. Nie było innej alternatywy i trzeba było przesuwać się coraz bliżej domu. Na szczęście deszcz za długo nie padał. W Augustowie jeszcze trochę pokropiło. Zjedliśmy tam śniadanie i generalnie pogoda zaczęła się poprawiać. Średnia temperatura wynosiła 22,4*C. Wiało umiarkowanie z kierunków zachodnich. Celem był Biebrzański Park Narodowy. Niestety na dłużej nie dało się zatrzymać gdzieś na bagnach, bo komary cięły jak głupie.

Wtorek, 7 czerwca 2022 | Komentarze 0

Wczorajszy pierwszy dzień wyprawy sakwiarskiej był lajtowy. Wiadomo trzeba było zrobić kółko po okolicy żeby obyć się z bagażami rowerowymi ;) A dzisiaj plan był zobaczyć wiadukty w Stańczykach, zaliczyć trójstyk granic i parę punktów widokowych. Muszę przyznać, że Suwalszczyzna jest przepiękna. Nie spodziewałem się aż tylu przewyższeń. Zresztą wszystko opowiadają zdjęcia ;) Pogoda dopisała. Średnia temperatura wynosiła 22*C. Wiało umiarkowanie z kierunków wschodnich.

Sobota, 14 maja 2022 | Komentarze 0

Nadszedł długo oczekiwany dzień Brevetu Zwierzyniec. Jest to bardzo fajna, dobrze zorganizowana impreza rowerowa. Co roku mamy możliwość pojechać inną trasą. Punkty kontrolne, które są dobrze zaopatrzone, lokowane są co około 50 km. W tym roku razem z Pauliną postanowiliśmy, że każdy indywidualnie swoim tempem przejedzie trasę. Wziąłem więc Speca. Wystartowałem o 7:00. Na punktach kontrolnych byłem praktycznie sam, bo jako jeden z pierwszych przyjeżdżałem. Tam nieco sobie posiedziałem, pogadałem z organizatorami imprezy. Na czasie mi nie zależało tak jak niektórym. Potraktowałem tą imprezę turystycznie. Co prawda szybko łykałem kolejne kilometry, ale miałem sporo zatrzymań, a to na zdjęcia, a to na odpoczynek, a to na inne rzeczy :) Pogoda całkiem przyzwoita. Chociaż mogłoby być trochę cieplej. Średnia temperatura wynosiła 15,6*C. Wiało dość mocno z kierunków północno-zachodnich.

Niedziela, 8 maja 2022 | Komentarze 0

Wreszcie weekend. Dlatego chciałem zaliczyć jakiś trzycyfrowy wynik kilometrowy. Pojechałem jak ja to mówię "do siebie", czyli Bychawa i okolice. Pogoda wręcz upalna. Średnia temperatura wynosiła 22,6*C. Wiało słabo z kierunków północno-zachodnich. No i pierwszy raz w tym roku miałem szansę jechać "na krótko". Opalić się nie opaliłem, bo użyłem kremu do opalania :)

Wtorek, 3 maja 2022 | Komentarze 0

Tak może wyglądać każdy tydzień. Jeden dzień do pracy, potem przerwa i znowu :) Postanowiłem to wykorzystać i pojechałem sobie na południowe górki. Wiadomo, że Brevet już za dwa tygodnie i trzeba coś ćwiczyć. Trasa w tym roku z wieloma podjazdami. Na szczęście pogoda dopisała. Średnia temperatura wynosiła 18*C. Wiało umiarkowanie z kierunków północno-zachodnich. Muszę przyznać, że chyba jestem w szczycie formy, bo noga już tak dawno nie zapodawała. A do tego samopoczucie po takiej jeździe było wyśmienite :)

Niedziela, 1 maja 2022 | Komentarze 0

Parę dni temu Paulina rzuciła hasło żeby pojechać na jakąś dłuższą wycieczkę rowerową. Tym bardziej, że pogoda sprzyjała. Średnia temperatura wynosiła 20,5*C. Wiało słabo z kierunków zachodnich. Miał to być test przed zbliżającym się Brevetem w Zwierzyńcu. Celem dzisiejszej wycieczki był Józefów nad Wisłą. A dlaczego tam? Bo w innych miejscach był pewnie tłum ludzi. Zresztą patrząc na to co działo się nad naszym Zalewem Zemborzyckim to sądzić należy, że nawet nie byłoby szans gdzieś do restauracji wejść. A w Józefowie jest dobra pizzeria i można było spokojnie zamówić, posiedzieć bez spiny i zjeść pizze ;) Jeśli chodzi o jazdę to trasę przygotowała Paulina, bo uwielbia to robić. No i jako, że Cube w serwisie to pojechałem góralem GT. Paulina stwierdziła, że będziemy mieli równe szanse, a poza tym nie wiadomo było czy gdzieś nie trafi się jakaś droga gruntowa. Oczywiście tak też było, zresztą niektóre asfalty były gorsze od gruntówek. W sumie dobrze, że wziąłem górala.

Sobota, 30 kwietnia 2022 | Komentarze 0

Sobota wolna, warunki idealne to i można było wreszcie zrobić jakąś setkę. Ostatnia to gdzieś chyba w marcu była. Jak już wspomniałem czuć wiosnę w powietrzu. Średnia temperatura wynosiła 16,3*C. Wiało bardzo słabo nawet nie wiem z jakich kierunków. Objechałem sobie pętlę przez Piaski, Krzczonów i Bychawę.

Sobota, 19 marca 2022 | Komentarze 0

Muszę przyznać, że nie spodziewałem się takiego dystansu. Myślałem, że przejadę więcej kilometrów niż w tygodniu, ale o stówie nie było mowy :) Tak czy owak od dawna chciałem pojechać w kierunku Turobina. W tamtejszych rejonach jest mnóstwo podjazdów, które urozmaicają jazdę. Pogoda była ok. Średnia temperatura wynosiła 6,7*C. Wiało umiarkowanie z kierunków wschodnich.

Niedziela, 13 marca 2022 | Komentarze 0

Prognozy pogody na niedzielę się sprawdziły. Warunki były praktycznie idealne do jazdy na rowerze. Średnia temperatura wynosiła 5,3*C. Wiało umiarkowanie z kierunków wschodnich. Nie spodziewałem się, że uda się przejechać sto kilometrów. Jechałem z myślą o przejażdżce, a w trakcie wyszedł konkretny dystans ;) No i dobrze. Trzeba korzystać z pogody.