Niedziela, 9 listopada 2008 | Komentarze 0

Pobiegane i pojeżdżone. Już z samego rana zrobiłem sobie biegowy trening razem z grupą TAMARATON. Było to jedno kółko wokół Zalewu. Po popołudniu uderzyłem swoim ROMETEM w pola i lasy.

Na pierwszy ogień poszłedł Głusk i obczajenie tajemniczego przejścia z ulicy Abramowickiej na Głusk. Znalazłem takową dróżkę. Dalej z Głuska na drugim chyba skrzyżowaniu skręciłem w lewo i obok jakiś zakładów wyjechałem na polną dróżkę, która to dalej wyprowadziła mnie na szosę Głusk - Wilczopole. Później trochę ulicą i w Wilczopolu w prawo na polno-asfaltowe dróżki. Nie wiedziałem gdzie one prowadzą, jechałem na czuja. W końcu po jakimś czasie znalazłem się w Dominowie. Pojechałem dalej i zjechałem na Żabią Wolę (tą koło Ćmiłowa). Kontynuowałem asfaltem i w Mętowie znowu w prawo. Dojechałem do lasu, skręciłem na zielony szlak, którym to dojechałem do leśniej ścieżki rowerowej. Jechałem ją aż nad Zalew. Przy okazji zjeżdżając z niej w prawo zrobiłem jeszcze rundę wokół Zalewu. Na koniec ścieżka rowerowa i ulice miasta do domu.

Znowu zdarzyło mi się zejść choć na chwilę z asfaltu. Muszę przyznać, że w terenie nie radzę sobie już tak dobrze jak na twardej nawierzchni. Zresztą jestem lamer, bo nie znam aż tylu traktów leśnych i polnych co rowerzyści, którzy jeżdżą praktycznie na codzień "z dala od szosy" :)