h km/h

Sobota, 2 stycznia 2010 | Komentarze 6

Kolejny szary...hmm z domieszką białego koloru dzień. Sobota, kurcze kończy się wolne i siedzenie na d... Niedługo trzeba będzie wziąć się za robotę i edukację, bo ojczyzna potrzebuje inżynierów :D

Dlatego też, co by za bardzo nie siedzieć w domu w czterech ścianach i zastanawiać się jak to będzie kiedy przyjdzie poniedziałek postanowiłem ruszyć w tony białego śniegu i syfu ulicznego. Dobry sposób na to, by na szkołę spojrzeć z drugiej strony :D I tak z chaty wyjechałem wylotówką na Biłgoraj do Jabłonnej, skręciłem w prawo na Wierciszów, tam droga lekko nieodśnieżona więc drifting pierwsza klasa. Dalej jechałem przez Bychawkę, Iżyce na Żabią Wolę i standardowo przez Zalew, ścieżki i inne ulice do domu z betonu :D

I tak po jeździe znowu wróciłem, siadłem i przyszły myśli o kończącym się wolnym. Czyli takie szmizdu-gwizdu. Aaa no i widzę, że BS to prawie jak Nasza-Klasa ze znajomymi, tylko mam nadzieję z tą różnicą, że tutaj to będą prawdziwi znajomi i nikt nie idzie na ilość, tylko na jakość :D

Kategoria Powyżej 50km

kuczy
| 11:05 niedziela, 3 stycznia 2010 | linkuj Jeśli jechałeś w takim żarówkowym łachu to tak, właściwego łachmaniarza widziałem ;)
De5troy3r
| 08:56 niedziela, 3 stycznia 2010 | linkuj Jak widziałeś takiego łachmaniarza to musiałem być ja :D

kuczy
| 00:01 niedziela, 3 stycznia 2010 | linkuj A ja ciebie chyba widziałem dziś jak przejeżdżałeś na moście "na drugim końcu" zalewu ;)
kundello21
| 22:19 sobota, 2 stycznia 2010 | linkuj No przeciez my sie juz spotkaliśmy :) :D . A poza tym, witamy ponownie na Bs:)
De5troy3r
| 20:59 sobota, 2 stycznia 2010 | linkuj Zgadza się, dlatego też napisałem "wartościowi" co by podkreślić :) Także nie musimy się znać z widzenia, aczkolwiek dobrze byłoby się kiedyś gdzieś spotkać na trasie :)

azbest87
| 20:54 sobota, 2 stycznia 2010 | linkuj Tylko że na BS trochę inaczej można definiować "znajomego" bo ja np. mało osób znam osobiście, ale jest trochę blogów, które regularnie odwiedzam i komentuję:) i to są BS-owi znajomi:D