Poniedziałek, 9 lipca 2007 | Komentarze 4

Dawno takiej pięknej, rowerowej pogody już nie było. W powietrzu wkońcu było można odczuć, że to lipiec. Ale to chyba koniec na jakiś czas z taką aurą, bo jak piszę ten wpis to się już niebo powoli zakrywa chmurami. Ale co będzie, to się okaże. Dzisiaj testowałem ten nowy asfalt, tzn. chciałem zobaczyć dokąd jest już ta droga zbudowana, oczywiście chodzi o nowiutką nawierzchnię na trasie pomiędzy Chmielem, a Krzczonowem. //Dla zainsteresowancyh: drogą można już dojechać do Krzczonowa, ale nie oznacza to, że jest już skończona, jeszcze pójdzie druga warstwa asfaltu, co by trwalej się to wszystko trzymało.// Z Krzczonowa pojechałem drogą nr 835 do Mętowa, gdzie skręciłem na Prawiedniki i dalej nad Zalew Zemborzycki i wreszcie na Lublin. W Lublinie przypomniałem sobie, że muszę zajechać do serwisu, aby przejrzeli moją kolarkę, doregulowali przeżutki itp. Następnie męczarnia przez miasto, korki, gorąco, wymuszenia pierszeństwa :), dojazdy do światełek. Ale przynajmniej sprawnym technicznie rowerem, bo tak mi powiedzieli w serwisie, jeszcze go nie zajeździłem :)

MXS: 46km/h

Kategoria Powyżej 50km

DARIUSZ79
| 07:38 wtorek, 10 lipca 2007 | linkuj Także ja mam gitową pogoda tak samo jak u ciebie ino tylko wczoraj frontalna burza przeszła wieczorem. Dzis jest extra taka mi pasi:). Szacuneczek
Mlynarz
| 06:43 wtorek, 10 lipca 2007 | linkuj No bez jaj, u Ciebie fajna pogoda, a ja dziś zmarzłem... :(

Mam coś dla Ciebie: :D

Zapraszam na forum BIKEstats, gdzie dziś ruszył wielki
PLEBISCYT NA NAJLEPSZY BROWAR UŻYTKOWNIKÓW BS!

1. Każdy typuje 3 ulubione piwa, w kolejności od najbardziej lubianego.
2. Będą przyznawane punkty za pozycje: 1. – 4 punkty, 2. – 2 punkty, 3. – 1 punkt.
3. Swoją trójkę każdy może wytypować do ostatniego dnia wakacji, tj. 31. sierpnia.
4. W plebiscycie mogą brać udział tylko użytkownicy zarejestrowani na BIKEstats.

Pozdrawiam! :D
sebol
| 13:03 poniedziałek, 9 lipca 2007 | linkuj no u mnie wiało dobrze jeszcze , wiec musiałem z waitrem walczyć ,a na koniec jeszcze pecha miałem ;/
verbcd
| 12:37 poniedziałek, 9 lipca 2007 | linkuj hej
U nas też dziś rano była ładna pogoda ale popołudniu znów zaczął padać deszcz a co do Twojego rowerka to fajna maszynka z tego Giant jest nio i niewiem kiedy go zajeździsz:0