Sobota, 8 grudnia 2007 | Komentarze 11

Kolejna setka w grudniu? Tak! Jak już napisałem sezon rowerowy się nie kończy, a może jedynie zmniejszyć swoją intensywność. Ja staram się w okresie jesienno-zimowym swoją częstotliwość wyjazdów utrzymywać na poziomie constans. Tak też dzisiaj zrobiłem.

Wstałem bardzo wcześnie jak na sobotę, gdzie zazwyczaj śpi się aż do oporu. Zjadłem śniadanie dość obfite, ubrałem się, wyciągnąłem rower, wyzerowałem statystyki i ruszyłem na miejsce spotkania. Już nie pamiętam kiedy ostatni raz jechałem w grupie ;-) Była to dla mnie w pewnym stopniu nowość! Towarzysze przyjechali na rowerach górskich, a ja na kolarce. Naszym celem był Nałęczów, boczna szosa królowała ;) Bardzo szybko znaleźliśmy się w tej miejscowości, a to wszystko dzięki dobrej kondycji fizycznej Jurka jak i Kamila! Tam zabawiliśmy kilka minut, zrobiliśmy kilka zdjęć i powrót do Lublina, przez Wojciechów. Na 67km, oddzieliłem się od nich, by dokręcić do setki <wariat!> xD Pojechałem dziewiętnastką aż do Strzeszkowic, by tam skręcić na Krężnicę Jarą, Prawiedniki, Mętów i Lublin.

Chciałbym jeszcze raz podziękować Kamilowi i Jurkowi, nie zapominam również o Kasi, która towarzyszyła nam tylko do Radawca, ale niestety jest lekko przeziębiona i nie dała rady dalej jechać, tak więc wracaj do zdrowia! A ja już teraz planuję jutrzejszy dzień, pewnie zrezygnuję z roweru na rzecz biegania, trzeba nabrać trochę wytrzymałości :-)

MXS: 48km/h

Mlynarz
| 03:55 sobota, 15 grudnia 2007 | linkuj Kup sobie Tigera :P

A tak poważnie... jak nie dokręcisz teraz, to będziesz miał motywację na kolejny rok :D

Pozdrawiam!
De5troy3r
| 21:07 poniedziałek, 10 grudnia 2007 | linkuj Zgadza się jest wyjazd z Poręby :-) Muszę przyznać, ze pierwszy raz w życiu tam byłem i mnie zafascynował ten klimacik wąwozowy ;) Szkoda, że lepszego asfaltu tam nie ma :-P, ale może to i dobrze, bo mogłoby się to okazać zabójcze :D Acha, dzięki za życzenia ;-)

Młynarz Chyba nie dam rady dokręcić do 10k km :-/ Brak poweru :-]

kuczy
| 16:10 poniedziałek, 10 grudnia 2007 | linkuj Drugie zdjęcie to nie wyjazd z Lublina od strony poręby przypadkiem? Jak nie to pisz mniej więcej gdzie, to się kiedyś przeszpera okolicę jak będzie pogoda :)
AAA!! No i wszystkiego najlepszego z okazji 20 urodzin! ;D Obyś tak dalej kręcił kaemy na swoim bajku :)
Mlynarz
| 14:08 niedziela, 9 grudnia 2007 | linkuj Mi również droga w wąwoziku od razu wpadła w oko! Coś pięknego! Przejechać się tym odcinkiem to musi być miód! :)

p.s.
Piotrek, pomijając dzisiejszy dzień, do końca grudnia zostają 22 dnia jazdy. :D
Jeżeli dziennie będziesz śmigać 40 km to pęknie 10'000 km w roku :)

Pozdrawiam!
Misieq
| 08:38 niedziela, 9 grudnia 2007 | linkuj Heh . A ja do Lublina mam 300 km :( . Ale kiedyś jak ciut podrosnę to może mi się tam uda zajechać :) Gratuluję kondycji i pozdrawiam
azbest87
| 22:40 sobota, 8 grudnia 2007 | linkuj Dokładnie- droga na drugim zdjęciu suuper:DD
Pozdro!
vanhelsing
| 20:46 sobota, 8 grudnia 2007 | linkuj swietne zdjecie tej drogi esowatej :) az chcialoby sie taka przejechac:)
pozdrawiam
Piotrek :)
vanhelsing
| 20:45 sobota, 8 grudnia 2007 | linkuj swietne zdjecie tej drogi esowatej :) az chcialoby sie taka przejechac:)
pozdrawiam
Piotrek :)
tomalos
| 19:53 sobota, 8 grudnia 2007 | linkuj fajowy wąwozik, pewnie jest tam z górki i można sobie pięknie pomykać :D
blase
| 19:16 sobota, 8 grudnia 2007 | linkuj Taką kolareczką to miód jechać:)