Środa, 9 stycznia 2008 | Komentarze 3

"Rower zrobiony na cacy, jedziemy jesteśmy kozacy"! Udało się przed zajęciami doprowadzić "samochód" do użyteczności. Tak też zrezygnowałem z pieszej wędrówki na polibude.

Korzystając z świetnej, słonecznej pogody, na uczelnię jechałem na około, przez Zalew Zemborzycki. Ulice dość suche, niestety musiałem zrezygnować ze ścieżki rowerowej, która była strasznie oblodzona. Jak to kolega Booo napisał, że może być niezła sieć dróg rowerowych, ale w zimie nie ma kto je odśnieżać. To jest faktycznie ból. Cóż zrobić.

Na okienku znowu, zamiast jeździć i zwiedzać sobie krajobrazy, to ja pędziłem do domu po PenDrive z potrzebnymi mi plikami na labolatoria. Niby wysłałem je pocztą e-mail, ale nie wierzę, że wszystko dochodzi w 100%. Faktycznie jedno sprawozdanie nie doszło! Powrót do domu znowu wieczorową porą.

To był dobry dzień, mam już jedne labolatoria zaliczone, a poza tym rower jest już sprawny w pełni. I tak dzisiaj sobie myślę, że jakby taka pogoda się utrzymała do piątku, to może padła by pierwsza setka w tym roku? Zobaczymy, co to będzie ;-)

Kategoria Poniżej 50km

Jurek S | 21:12 środa, 9 stycznia 2008 | linkuj Rzeczywiscie, tak jak pisałem na forum ścieżka rowerowa zapewniała dzisiaj niezłe atrakcje. Zacząłem i ja w końcu w tym roku jazdę rowerem
vanhelsing
| 19:27 środa, 9 stycznia 2008 | linkuj hehe mnie niestety ominal dobry dzien, bo ani na rowerze nie bylem, a w szkole dwie jedyneczki to dziennika zawitały..

aaaalleeeee juttreo bedzie chba najczeliwszy dzien :D