Sobota, 1 listopada 2008 | Komentarze 2

Czy ja coś wczoraj pisałem o stówce? :-P Jednak nic z tego nie wyszło. Pogoda była świetna, ale po pierwsze uświadomiłem sobie, że dużo za dużo niedoświadczonych kierowców dzisiaj wyjechało, a po drugie miałem zajawke odskoczyć sobie z asfaltu, gdzieś na jakieś polne dróżki.

Po południu zastartowałem licznik i ruszyłem swoim świetnym ROMETEM na podbój okolicznych pól i lasów. Najpierw wycieczke zacząłem od pojechania na cmentarz. Hehe możecie sobie wyobrazić jak wyglądałem wjeżdżając tam w ciuchach kolarskich, zupełnie jak cyrkowiec :) Ale jak to mówią nie szata zdobi człowieka :) Dalej pojechałem prosto na Dominów i dalej off-road'em aż do Czerniejowa podziwiając piękne widoki :) Z Czerniejowa powrót na asfalt i tą nawierzchnią aż do Prawiednik, gdzie wbiłem się na leśnie ścieżki. Zrobiłem sobie runde dróżkami brzegowymi Zalewu Zemborzyckiego. Bardzo wielu rowerzystów dzisiaj jeździło :) Do domu wróciłem już standardowym asfaltem.

Podsumowując to muszę zaznaczyć, że jednak od czasu do czasu warto zjechać gdzieś z dala od szosy, chociażby na chwilę. Jest jakoś tak spokojniej i inaczej. Z drugiej zaś strony brakuje mi tej równej powierzchni i szybszej jazdy.