Powyżej 100km

Niedziela, 13 lutego 2022 | Komentarze 0

Pogoda dopisała. Mogłem pojechać na dłuższą trasę. W ten sposób zaliczyłem pierwszą setkę tego roku. Średnia temperatura wynosiła 2,2*C. Wiało dość mocno z kierunków południowych. Pojechałem zahaczyć o Roztocze Zachodnie. Tam też śniegu nie ma.

Niedziela, 21 listopada 2021 | Komentarze 0

Jak co niedzielę staramy się spotkać w parę osób na stacji BP w Stasinie. Mimo ciemnej i szarej aury pojawiło się trzech "jeźdźców" :) Postanowiliśmy pojechać sobie w kierunku Borzechowa, zaliczyć podjazd w Grądach i przez Bełżyce wrócić do domu. Średnia temperatura wynosiła 6,5*C. Wiało dość mocno z kierunków zachodnich. Na szczęście nie padało.

Niedziela, 7 listopada 2021 | Komentarze 0

Jak co niedzielę staramy umawiać się większą grupą na stacji BP w Konopnicy żeby wspólnie pojeździć. Tak było i dzisiaj. Było nas czterech. Postanowiliśmy pojechać w stronę Kazimierza Dolnego. Tam się trochę pozmieniało jeśli chodzi o asfalty. Dawno byłem w tamtych okolicach. Pojawiło się bardzo dużo świeżego dywaniku. Szczególnie zrobili drogą od Kazimierza do Niezabitowa. Kiedyś ledwo się tamtędy dało jechać. Dzisiaj to jest bajka :) Pogoda taka sobie. Średnia  temperatura wynosiła 7,2*C. Wiało dość mocno z kierunków południowo-zachodnich.

Sobota, 6 listopada 2021 | Komentarze 0

Z samego rana napisał do mnie Adam czy gdzieś jedziemy dzisiaj. Oczywiście, że jedziemy, bo i tak miałem zamiar coś pokręcić. Jak zwykle miała być "turystyka" i dystans w okolicach 70 km. Ale tak żeśmy się rozpędzili, że stówę walnęliśmy. A pogodowo tak sobie. Średnia temperatura wynosiła 9,1*C. Wiało bardzo mocno z kierunków zachodnich. Objechaliśmy rundę przez Bychawę i Krzczonów ;)

Poniedziałek, 1 listopada 2021 | Komentarze 0

Kolejny dzień i kolejna jazda grupowa. Dzisiaj razem z Paulinką i Marzenką postanowiliśmy pojeździć trochę w terenie. A to dlatego, że na asfaltach mogło być pełno "niedzielnych kierowców". Dlatego co by się nie denerwować uciekliśmy na polne i leśne drogi. Po drodze zaliczyliśmy punkt widokowy w Łysakowie i pojeździliśmy szlakami rowerowymi po dolinie Bystrzycy. Nie obyło się bez przygód. Koło Charlęża Marzence strzeliła dętka. Po głębszych oględzinach okazało się, że całym winowajcą był bardzo dużo szpikulec z akacji. Na szczęście wymiana dętki odbyła się sprawnie i dalej mogliśmy kontynuować podróż. A trasa była przepiękna. Na szczęście warunki pogodowe sprzyjały. Jedynie co przeszkadzało to dość mocny wiatr wiejący z kierunków południowo-wschodnich. Średnia temperatura wynosiła 12,1*C. Na koniec jeszcze zrobiliśmy rundę tak żeby dokręcić do setki. Szalony pomysł, ale się udało :) Mam nadzieję na więcej takich wyjazdów. Tym bardziej, że Paulinka to mistrzyni świata w tworzeniu nowych tras :)

Niedziela, 31 października 2021 | Komentarze 0

Razem z Adamem, Grześkiem i Marcinem umówiliśmy się na wspólne kręcenie. Miała wyjść setka i tak też było. Tyle, że końcówkę musiałem sobie dokręcić, bo późno wstałem i nie zdążyłem na ustalone miejsce spotkania. Dołączyłem się w Nowinach na trasie :) A pogodowo ciągle "lato". Średnia temperatura wynosiła 15*C. Wiało umiarkowanie z kierunków południowo-zachodnich.

Sobota, 9 października 2021 | Komentarze 0

Wreszcie nadszedł dzień startu w imprezie pod tytułem RoadTrip Bieszczady ;) Z rana było bardzo zimno. Wszędzie szron i przymrozek. Niestety przez dzień nie było lepiej. Temperatura nie przekroczyła 10*C, a średnia wynosiła 6,8*C. Do tego wiało bardzo mocno z kierunków północno-wschodnich. Na szczęście świeciło piękne Słońce, a na niebie nie było ani jednej chmury. Na starcie pojawiło się sporo uczestników. Wielu z nich to znajomi z Lublina :) Wystartowaliśmy gdzieś o godzinie 8:20 w dziesięcioosobowej grupie. Niestety po paru kilometrach wszystko się rozpadło i jechaliśmy tylko we dwóch z Rafałem. Ale dzięki temu jechaliśmy spokojnie podziwiając piękne jesienne Bieszczady, które zaczynają się już przebarwiać. Na trasie mieliśmy też trzy punkty żywnościowe. Można było się najeść do woli. Jeszcze do tego mieli wszystko co potrzeba w razie awarii roweru. Można powiedzieć, że organizacja była na wysokim poziomie. Porównując inne imprezy to tę imprezę mogę zapisać do Ulubionych :)

Niedziela, 3 października 2021 | Komentarze 0

Znowu umówiliśmy się na wspólną jazdę z Adamem i Marcinem. Tym razem postanowiliśmy przejechać się w stronę Piask. Chcieliśmy zrobić sobie setkę i to miała być spokojna jazda. Ale wyszło jak zwykle :) Pod wiatr to była rzeźnia, ale wyluzowaliśmy się na drodze powrotnej. W Dominowie się rozdzieliliśmy. Chłopaki pojechali w stronę miasta, a ja żeby nie tłuc się ulicami Lublina pojechałem na Prawiedniki i przez Zemborzyce wróciłem do domu. Pogodowo było przepięknie. Średnia temperatura wynosiła 17,3*C. Wiało bardzo mocno z kierunków południowo-wschodnich.

Sobota, 2 października 2021 | Komentarze 0

Miały być dzisiaj górki i tak było. Umówiliśmy się z Adamem i Marcinem na stacji BP w Konopnicy. Chcieliśmy sobie zrobić trening przed Cyklokarpatami, które odbędą się za tydzień. Pogoda sprzyjała. Średnia temperatura wynosiła 16,1*C. Wiało dość mocno z kierunków południowych. Pojechaliśmy w kierunku Zakrzówka, Blinowa i Wierzchowisk w gminie Modliborzyce. Tam zrobiliśmy parę sztywnych podjazdów i wróciliśmy do domu. Niestety dzisiaj zdjęć nie ma, bo nie było kiedy je robić :D

Niedziela, 26 września 2021 | Komentarze 0

Na zakończenie urlopu wypadła jazda grupowa do Nałęczowa. Bardzo dawno nie jeździłem w tak dużej grupie. Pogoda sprzyjała. Średnia temperatura wynosiła 17,4*C. Wiało umiarkowanie z kierunków północno-wschodnich. W Nałęczowie posiedzieliśmy trochę, zjedliśmy ciasto i wypiliśmy kawę. Potem powrót do domu :) Jednym słowem to była udana rowerowa niedziela.